Dags att vända blad

Jag har då klippt av mig håret. Jag som skulle spara det så långt igen till sommarn. Men nått hände visst... Nu har jag 10 cent kortare igen? och uppklippt denna gång. Snacka om ovant i alla fall. Senast jag hade uppklippt var i högstadiet och det var ju ett tag sen ;) Men jääh de e bara hår och de växer ut igen! 
 
Förövrigt så är båten bokad och hotellet fixat inför operationen, shit det är bara 5 dagar kvar?!?! 
galet vad nervös jag är men försöker knuffa fram nervostieten fram till måndag, då är det okej att va så nervös så man skiter ner sig. Men jag längtar faktiskt tills det är över, då handen faktiskt kan vara bra ett tag, får man hoppas på. Men helt galet vad jag e nervös, det är som att se över en stooor hög vägg, på andra sidan är jag klar med operationen och är hemma i sängen men jävlarr. Aldrig opererat mig förut så ALLT är nytt och så e man i sverige till på det. Men ja de ska väl gå bra
 
Fredag imorgon, finally. Barnen har gått på revolt hela veckan, ingen ordning alls faktiskt. Men det är också helst sjukt att vara ifrån jobb så länge, hatar det. Längtar till jobb vissa helger så det är väl postivt men ja jag hinner ju faktiskt vara där under sjukskrivningen men ej betalt då förstås ;)
 
Men ha de!
Säger det igen förresten, FUCK CANCER. 
Betala in en slant till ålands cancerförening, allt gör skillnad.

Kommentera inlägget här :