Fredag, redan?

Dagen i ära, var och kikade in bröllopslokal för de par jag ska fota lite för i augusti, spännande tider! Är taggad nu när jag fått min nya kamera och objektiv så! 
 
Ikväll hade vi lite fin middag med hemlagade hamburgare hemma hos mor och far då de också har fått semester nu så då har hela Holmbergsfarmen semester! Gött!
 
Imorgon är det dags för ÖN, en fest ute på nån ö haha. Ska försök dra oss dit ut med båt men vi har de lite körigt då det inte är någon som ska dit riktigt och vi vill inte lämna nån båt där direkt och inte köra i fyllan heh.
Men ska lösa sig, hoppas de blir fint väder då blir de as grymt!
 
Jag har då väntat på en jacka från Elly Pistol i två veckor snart och har ej fått den. Har mailat fram å tillbaka dom hade svårt att tro på mig riktigt men ville gärna skicka en ny så nu är det gjort så ska väl komma nu då! Håller tummarna till Rock off! ;)
 
Ha de!

Kommentera inlägget här :