Helgens bravader

Man sov gott inatt kan jag säga, heh. Varit en fysisk och psykisk tung helg men nog positivt ändå! 
ÖN var otroligt kul, tog as länge dock innan vi kom ut dit till ön men sen var det trevligt, så gött men en kall öl och sol! Goda tider! Sådär lagom full blev man och har blåmärken här och där men inga några morkisar har jag så det är ju bra! ;)
 
Insåg på resan hem då vi fick åka Kökar, Klaras fars båt, att senast jag såg och åkte denna var då Mattis morfar/min morfars aska spreds ut i ålands hav. JÄVLARR va tungt det var. Allstå ingen luft fick jag, allt är så overkligt kan fortfarande inte förstå att han är borta. Så det kom som en käftsmäll då man insåg och det mysiga av resan försvann gaaanska snabbt där efter men gick väl bra de med. Saknar dig Rune.
 
Idag var det dock en skön dag, började med att jag var ut och gick! SÅ galet skönt! Är ju så galet ormrädd så vill inte gå ut och gå eller jogga men slog min rädsla i skrevet och gick ut och klarade av det så de va skönt! Men det visade sig då att jag glömt bort min Ergo tid....... ja glömmer aldrig saker och om jag gör så blir jag ju såklart såå bestört men fick ny tid så de löste ju sig men ändå. Pinsamt. 
 
Ha legat ute i solen med Lucifer och läst bok, fortsatt på Burpojken som jag läst länge nu men shit vad den e bra men hemsk. Men skönt att va ute ändå! Men nu ikväll så föll Lucifer från ett träd rakt ner i mitt ansikte så har FINA rivsår på kinderna, heh lagom till Rock off..
Men sambo och jag var bjudna till Oskars mor på middag, skit trevligt! Länge sen man hängde där så det var kul! 
 
Nu ska man ta å avrunda denna dag, som bestått av en del, men ha de!

Kommentera inlägget här :