Redan mitten av juli?

Galet vad tiden går fort! Känns som att sommarns rusar iväg och om de äns har varit sommar ännu det är frågan..
Men jag jag har två veckor kvar av semester så HOPPAS att de börjar kännas som semster och sommar bara!
 
Idag gjorde vi ett försök att åka ut med båten men så var såklart tankstationen stängd haha det enda i lemland så det sket sig ganska mycket. Så imorgon prövar vi igen! Håller tummarna att vädret är fint också, vore grymt!
Har absolut längtat efter att åka båten, ååh så sjukt kul! 
 
På tal om annat köpte jag drömmen som är i form av skor på zic zac, åh mina vita vans..älskart!
 
Måste bara nämna att hanhär drömmen ligger brevid mig och sover:
Gulle, han är för underbar! DOCK rymde han igår... Jävlar hade gråten i halsen efter Matti och jag sökte hela gården och Matti cyklade iväg och sökte och överallt tittade vi. Jästanes! Men tillslut kom han ut springades från granngården. Jag var inte glad. Men tur att han kom hem jö, så nu är vi extra vaksamma! haha
 
Ha de!
 Kod för att importera min blogg till Nouw: 6165789009

Kommentera inlägget här :