Hejdå cystor!

I tisdags opererade jag då bort mina bencystor i handen! Galet, had aldrig opererat mig innan så va jäkligt nervös men det gick riktigt bra faktiskt. Had dock gaaaaaalet ont när jag vaknade efter operationen, vet ej om jag faktiskt var vaken men skrek och grät gjord jag.. men tre sprutor senare var de lugnt haha!
Åkte dock allt för tidigt från sjukhuset men kändes mer värt att åka hem med tidiga båten men jästanes vad slut ja var. Vit, snurrig, rullstol var ett faktum. Men sakta men säkert ha jag blivit bättre nu men handen bråkar nå vettlöst! Fått nya tabletter idag så ska väl bara bli bättre! Hade en pump från Uppsala som slangen satt i såret som funkade som bedövning så ha int känt nått men nu när den tog slut så då brakade helvete lös! Håller tummarna att helgen går bra nu! 
E sjukskriven en månad till så har ingen nått för sig, hör av dig! :)
 
 
Är ju då vänsterhänt justnu, haha duktigt av mig, att skriva dethär inlägget också ;)
 
Nej men ha de!

Kommentera inlägget här :