Livet

Världens busigaste kattunge har nu bott hos oss i 3 veckor, gälet! Han är så galet underbar! 
Han är så perfekt för mig, han e sååååå bara för braa! Lööv
 
Nej men annars så har semestern startat!! Galet men dock blev jag ju sjuk nu i veckan så har varit sjukskriven till igår så vi ska se nu om jag måste sjukskriva mig längre.. Men jag har då bronkit? så min bröstkorg är lika skör som ett äggskal och jag hostar så jag spyr typ. Men annars så!
 
Nog med klagandet, korpen är ju så JÄVLA kul! Vi vann senaste matchen mot "det bästa" laget med 2-1! Tror det handlar om attityd, dom trodde och sa åt folk att dom skulle äga ut oss och vinna överlägset och vi gick in med tanken om att vi kommer förlora men satan inte med mycket och den glöden fick oss att vinna! Älskart!
Match på tisdag igen mot Vildvittrorna ska se nu hur det går, vi vann förra men vi måste hålla oss neutrala inför matchen att inte ta ut nått i förtid!
 
Men nu ska ja se vart Lucifer har sprungit..han gillar nämligen höga träd nu förtiden! 
 
Ha de!

Kommentera inlägget här :