Wienerkorvar till händer

Handen börjar se ut som en hand ska, nog torr å konstig färg men bra form på fingrarna och inte wienerkorvar haha.
Idag bytte jag gips och bandage och det var meningen att ta bort alla stygn men det fungerade ej så ska tillbaka om en vecka typ. Men jävlar, allt har varit lite overkligt men nu när dom klippte upp bandaget och jag såg allt blod och min tunna arm och stygnen WHÄÄÄH. Blev illamånende som fan och blev å ligga ner för resten så mesig som jag är!!
Men nu är armen fräschare och lite tunnare så får på mej mer kläder! haha har varit jäkligt tungt nu tidigare eftersom jag knappt fick på mej nå kläder runt armen.
 
Nog om sånt men annars så har allergin slagit till som en käftsmäll! Jästanes. låg inne hela dagen igår mådde så dåligt, idag har de varit lite bättre men har en tung tid framför mig men de ska nog gå! 
 
Bara 3 veckor kvar av sjukskrivning, längtar på jobb så sjukt mycket.. ah. hälsade på idag och de flesta barn va sjukt glada för att se mig och blev ledsna när jag gick och desamma för mig. Saknar mina barn!
 
Men nu får ni ha de braaa!

Kommentera inlägget här :