är inte sådär jätte aktiv

ja, rubriken talar, har inte riktigt orkar skriva, är så mycket man sku kunna skriva.
Allt händer justnu känns det som, dethär året, säger bara blandat med skit och älskvärt.
 
Nu sitter jag i alla fall på bibban och jobbar lite extra (vet att jag inte ska skriva men nu när jag har sug och har plockat en hel del böcker så är ja väl lite värd en stund när man orkar skriva nått här), ganska skönt att jobba här lite då och då, bekvämt och skönt :)
Imorse skulle jag däremot kört ekonomikörning men kom knappt ur sängen imorse, mådde skit. Helt underligt faktsikt, vet inte vad jag har för fel som vanligt.

Men i helgen bestod det av att umgås med ssiiisstaah som kom hem över helgen!!!! Skit nice!
Vi gled runt på stan och i lördags var det fest på g först till julia sen ti björn en sväng och sen arken. Faktiskt lyckad! Ingen farlig bakfylla hade jag iaf ;) haha
 
Det var menat att det skulle ha vart dubbelmatch mot Iron nu i helgen men det blev inte så för att dom hade inget lag för tillfället så nu är man totalt ledig för helgen förutom att fira Oskar, som äntligen har blivit 18 och kan bli kackafull på arken.haha
 
Annars så rullar det på, har ganska mycket negativt som händer nu, så psykiskt mår ja nog inte sådär extremt bra men de lär väl brinna av just och alla får ta del av det. Stackars er säger jag bara i förväg ;)
 
nej nu ska ja göra annat, ha de!
 

Kommentera inlägget här :