Jävla skit

Jaha. Då va dethär året officiellt mitt livs sämsta år. Tycker jag för stunden i alla fall.
Min hårddisk, externa, som var full av mina bilder från allt, stundenten, studio bilder, dop, hockey, Nilo, Lovis, elmia mässan, ALLT!!!! Är borta. FAR ÅT HELVETE är vad jag har att säga till det.
Eller jag kan betala 1290€ för att kanske då tillbaka dom, kanske?!?! 
Mina bilder är värda 1300€ för mig, så det är bara att skrapa ihop till det nu då

Fy satan för dethär. Fy fan. Jag är så jävla arg och ledsen. 
Finns ingen vettig förklaring varför den gick sönder, ännu värre.

Ja nu ska ja på jobb då. Känns jätte bra. Det ända jag vill nu, är att lägga mig under täcket och låtsas som att dethär inte har hänt, allt mitt psykiska inte finns, att cancer inte finns. 

Kommentera inlägget här :