Dagarna gåååår

länge länge länge sen!
Har just suttit och läst igenom mina gamla memoarer, haha konstigt ord, men jag skrev ingen direkt dagbok men skrev dokument och skrev ut. Det var under tiden jag var sjuk, shit. Alltså jag önskar jag hade pli på mej själv som jag hade då!
Funderar på att börja berätta min historia till alla mina nära och kära men jag vet inte, det känns pinsamt och jag vill inte att någon ska veta om jag börjar igen heller. att man känner igen det.
 
jag önskar att jag vore som jag var för 7 år sen. shit. underbart att vara tunn
 
jäh nog om det, hockey ligger på schemat!! så jävla gött med VM!
HEJA FINLAND, hata wikegård med sitt jävla sverige, fan alltså vad han förstör för Sverige och deras fans. Skriv inte onödiga saker, uttala dej int som en idiot och tryck för fan inte ut alla tidningar färdigt med texter när de har vunnit, fast de kanske inte gjorde det i slutändan ändå!
men äh, jag hejar ändå på Canada om Finland åker ut idag, vilket de inte ska göra för de ska KROSSA Tjeckien ;)
 
Jaija, vi hörs! :)

Kommentera inlägget här :